Re: spec1.1
...postavi specifikaciju na plone. i ukljuci komentare.
Pozdrav
Gvozden
On Wed, 27 Nov 2002, Savic Andjelija wrote:
> Kako se nas sistem odnosi na potrebe razlicitih grupa korisnika uvodim poglede.
>
>
> Pogled korisnika koji upucuju poziv
> Zadrzacu se na 3 mogucnosti : telefonski poziv, SMS, Internet. Bez obzira o kojoj varijanti je rec, osoba je duzna da ostavi osnovne informacije. Identifikacija se vrsi na osnovu maticnog broja, imena, prezimena. Od podataka potrebno je jos ostaviti i adresu intervencije, telefon i kratak opis problema pacijenta. SMS bi imala propisan format, a na webu bi postojala forma.
>
>
> Pogled korisnika koji primaju pozive
> Korisnici ove kategorije treba da procene ozbiljnost situacije pri cemu je ljudska procena nezamenjiva. Jedina funkcija sistema na ovom mestu bila bi upozorenje da li je ranije od strane pozivaoca doslo do neopravdanog poziva. Indikator bi se nalazio u bazi kojoj bi prisli preko maticnog broja. Ova grupa formira podatke o pacijentima koje treba dalje da prosledi.
>
>
> Pogled korisnika koji rasporedjuju pozive
> Njih bi eliminisali.
>
>
> Pogled sa servera
> 1. Funkcija sistema koja se odnosi na izbor vozila
> Obradi pristigli poziv, formira SMS, prozove sva vozila, dobije povratne informacije, obradi ih i posalje vozilo.
> - Prilikom ove komunikacije mora da obrati paznju na vrstu poziva, da zna adekvatno da odreaguje, na primer uputi poziv vecem broju vozila.
> - Dodatno obraca paznju i na vrstu vozila sa kojim komunicira o cemu ga samo vozilo obavestava ( na vraca samo procenu vremena nego i dodatne informacije )
>
> 2. Funkcija sistema koja se odnosi na izbor bolnice
> Komunicira sa bolnicama. U svakom trenutku poznaje njihove raspolozive resurse. Poznaje informacije kao sto su : koliko je mesta slobodno u centru, koje vrste dezurnih sluzbi su slobodne, semu osoblja, kvalitet osoblja. Odabere najbolju varijantu i posalje vozilu ( vozilima ), sada vec tacno zna kojem.
>
>
> Pogled iz vozila
> Od pratece opreme prisutni su laptop i GPS.
> 1. Iz prve poruke crpi informacije neophodne za procenu vremena - informaciju o odredistu. Sa GPSa ima informaciju o trenutnoj lokaciji. Uz malo racuna, posalje svoju procenu.
> 2. Na laptopu postoji sw koji vizualizuje kretanje po gradu. Na slici plana grada, vozilo moze da se prepozna, moze da prepozna odrediste i tako prati i odredjuje svoju dalju putanju.
> 3. Na laptopu postoji skladiste koje sluzi kao podrska za konsultacije sa lekarima koji nisu fizicki prisutni. Na osnovu SMS poruke, nju salje lekar kao sifru uputstva, dobijaju se opsirne instrukcije i podrska.
> 4. Obavezna je i SMS koja salje podatke o pacijentu izvucene iz baze u centralnoj sluzbi 94. Misli se na istoriju bolesti pacijenta ako je ima, znaci, kada je sve pocelo, kako se razvijalo ( preciznije, u ovom slucaju sacuvan bi bio i neki kratak komentar lekara ), da li je, kada, i u kojem periodu doslo do duzeg lecenja u ustanovi, da li je bilo i kojih terapija, sta se pritom koristilo, da li na neke supstance pacijent reaguje lose... i nazovimo sve ostalo posebnim napomenama.
> 5. Ako prijem radio stanice u vozilu pocne da se pogorsava, sistem automatski pronalazi najblizu radio stanicu sa narodnjacima. Nadogradjena verzija bi automatski menjala stanicu po registrovanju reklama.
>
> Pogled iz bolnica
> Potrebno je obezbediti inoformacije o stanju u bolnici. Ovo ne moze bez ljudi.
>
> Pogled za kasnije
> Ovaj deo se odnosi na analize. Moze nesto poput grube statistike - procenat uspesnosti, procenti za pozive po lokalnim sluzbama, sastav tih poziva u smislu koji su procenti po vrstama intervencija ( znacajno za procenu koja oprema je najpotrebnija ), aktivnost lekara ( znacajno za rasporede ), vrste aktivnosti ( Znacajno za kvalitet pruzanja pomoci. Ako vodis evidenciju o tome koji lekar je uspesno odradio koje intervencije mozes da forsiras jednu grupu intervencija za nekog konkretnog lekara i u buduce, sto bi se verovatno dobro odrazilo na uspesnost. ) . Slicni podaci opet mogu da se iskoriste i prilikom formiranja terenskih ekipa, posto njihov sastav nije fiksan i menja se u zavisnosti od sklonosti, sposobnosti i licnih problema. Na ovaj nacin, ekipe bi bile oformljene sa paznjom sto bi trebalo da utice na odnose unutar tima u smislu da on sada bolje funkcioninse i da je produktivniji. I naravno, satistika od opsteg znacaja sto se odnosi na podatke o pozivima ( primer - od cega nacija najvise boluje i sl. ) sto moze da posluzi kao polaziste za neka druga istrazivanja koja sa ovim nemaju veze.
>
> Pozdrav, Andjelija
>
>
Pozdrav
Gvozden
On Wed, 27 Nov 2002, Savic Andjelija wrote:
> Kako se nas sistem odnosi na potrebe razlicitih grupa korisnika uvodim poglede.
>
>
> Pogled korisnika koji upucuju poziv
> Zadrzacu se na 3 mogucnosti : telefonski poziv, SMS, Internet. Bez obzira o kojoj varijanti je rec, osoba je duzna da ostavi osnovne informacije. Identifikacija se vrsi na osnovu maticnog broja, imena, prezimena. Od podataka potrebno je jos ostaviti i adresu intervencije, telefon i kratak opis problema pacijenta. SMS bi imala propisan format, a na webu bi postojala forma.
>
>
> Pogled korisnika koji primaju pozive
> Korisnici ove kategorije treba da procene ozbiljnost situacije pri cemu je ljudska procena nezamenjiva. Jedina funkcija sistema na ovom mestu bila bi upozorenje da li je ranije od strane pozivaoca doslo do neopravdanog poziva. Indikator bi se nalazio u bazi kojoj bi prisli preko maticnog broja. Ova grupa formira podatke o pacijentima koje treba dalje da prosledi.
>
>
> Pogled korisnika koji rasporedjuju pozive
> Njih bi eliminisali.
>
>
> Pogled sa servera
> 1. Funkcija sistema koja se odnosi na izbor vozila
> Obradi pristigli poziv, formira SMS, prozove sva vozila, dobije povratne informacije, obradi ih i posalje vozilo.
> - Prilikom ove komunikacije mora da obrati paznju na vrstu poziva, da zna adekvatno da odreaguje, na primer uputi poziv vecem broju vozila.
> - Dodatno obraca paznju i na vrstu vozila sa kojim komunicira o cemu ga samo vozilo obavestava ( na vraca samo procenu vremena nego i dodatne informacije )
>
> 2. Funkcija sistema koja se odnosi na izbor bolnice
> Komunicira sa bolnicama. U svakom trenutku poznaje njihove raspolozive resurse. Poznaje informacije kao sto su : koliko je mesta slobodno u centru, koje vrste dezurnih sluzbi su slobodne, semu osoblja, kvalitet osoblja. Odabere najbolju varijantu i posalje vozilu ( vozilima ), sada vec tacno zna kojem.
>
>
> Pogled iz vozila
> Od pratece opreme prisutni su laptop i GPS.
> 1. Iz prve poruke crpi informacije neophodne za procenu vremena - informaciju o odredistu. Sa GPSa ima informaciju o trenutnoj lokaciji. Uz malo racuna, posalje svoju procenu.
> 2. Na laptopu postoji sw koji vizualizuje kretanje po gradu. Na slici plana grada, vozilo moze da se prepozna, moze da prepozna odrediste i tako prati i odredjuje svoju dalju putanju.
> 3. Na laptopu postoji skladiste koje sluzi kao podrska za konsultacije sa lekarima koji nisu fizicki prisutni. Na osnovu SMS poruke, nju salje lekar kao sifru uputstva, dobijaju se opsirne instrukcije i podrska.
> 4. Obavezna je i SMS koja salje podatke o pacijentu izvucene iz baze u centralnoj sluzbi 94. Misli se na istoriju bolesti pacijenta ako je ima, znaci, kada je sve pocelo, kako se razvijalo ( preciznije, u ovom slucaju sacuvan bi bio i neki kratak komentar lekara ), da li je, kada, i u kojem periodu doslo do duzeg lecenja u ustanovi, da li je bilo i kojih terapija, sta se pritom koristilo, da li na neke supstance pacijent reaguje lose... i nazovimo sve ostalo posebnim napomenama.
> 5. Ako prijem radio stanice u vozilu pocne da se pogorsava, sistem automatski pronalazi najblizu radio stanicu sa narodnjacima. Nadogradjena verzija bi automatski menjala stanicu po registrovanju reklama.
>
> Pogled iz bolnica
> Potrebno je obezbediti inoformacije o stanju u bolnici. Ovo ne moze bez ljudi.
>
> Pogled za kasnije
> Ovaj deo se odnosi na analize. Moze nesto poput grube statistike - procenat uspesnosti, procenti za pozive po lokalnim sluzbama, sastav tih poziva u smislu koji su procenti po vrstama intervencija ( znacajno za procenu koja oprema je najpotrebnija ), aktivnost lekara ( znacajno za rasporede ), vrste aktivnosti ( Znacajno za kvalitet pruzanja pomoci. Ako vodis evidenciju o tome koji lekar je uspesno odradio koje intervencije mozes da forsiras jednu grupu intervencija za nekog konkretnog lekara i u buduce, sto bi se verovatno dobro odrazilo na uspesnost. ) . Slicni podaci opet mogu da se iskoriste i prilikom formiranja terenskih ekipa, posto njihov sastav nije fiksan i menja se u zavisnosti od sklonosti, sposobnosti i licnih problema. Na ovaj nacin, ekipe bi bile oformljene sa paznjom sto bi trebalo da utice na odnose unutar tima u smislu da on sada bolje funkcioninse i da je produktivniji. I naravno, satistika od opsteg znacaja sto se odnosi na podatke o pozivima ( primer - od cega nacija najvise boluje i sl. ) sto moze da posluzi kao polaziste za neka druga istrazivanja koja sa ovim nemaju veze.
>
> Pozdrav, Andjelija
>
>
- References:
- spec1.1
- From: "Savic Andjelija" <andjas@EUnet.yu>
- spec1.1
Previous by date: Re: spec1.1
Next by date: plone
Previous by thread: Re: spec1.1 Next by thread: Specificikacija
Previous by thread: Re: spec1.1 Next by thread: Specificikacija