Specifikacija
Pri pisanju specifikacije treba obratiti paznju na sledece :
1. APSTRAKCIJA - prvi i osnovni princip softverskog inzinjeringa. Osnovna
funkcija sistema koji pravimo je prosledjivanje poruka izmedju centralnog
servara i klijenata koji su na terenu. Imati to u vidu. Nije bitno kako i
kad ce operater da unese novi dogadjaj i JOS MANJE JE U OVOJ FAZI BBIITTNNOO
kakav ce mu biti korisnicki interfejs(da li su to dva ili tri dugmeta). Cilj
nam je da sada specificiramo funkcije osnovnog jezgra koje je u stanju da
primi informaciju o dogadjaju i da je prosledi.
2. Treba napraviti to jezgro da bude UNIVERZALNO, tj. da se jako lako ceo
sistem moze pretvoriti da radi kao podrska za taxi sluzbu(npr.) pri cemu bi
mogli da probamo da omogucimo da se npr. 94 realizuje u C# a taxi u Javi.
3. Zaboravite one faze koje ste stavili na plone. Komunikacija 1 na 1 se
radi u dva reda programa. Razlika izmedju neparalelnog i paralenog
procesiranja na serveru je sustinska. Bolje je obrisati prvi program i
napisati ponovo drugi nego nadogradjivati jer se RAZLIKUJU KAO PILE I SOKO.
Razmisljajte o specifikaciji servera i klijenata i o SVIM situacijama u
kojima mogu da se nadju racunajuci na to da je paralelizam omogucen i da
poruka moze da stigne u bilo kom trenutku. Pri tom se koristi termin
poruka(slanje i primanje- sinhrono ili asinhrono) a konkretan vid
komunikacije ce biti realizovan na nizem nivou i to vas ne zanima kada
specificirate jezgro. Koristite send i receive primitive.
Pozdrav
Statler and Waldorf from the Balcony.
1. APSTRAKCIJA - prvi i osnovni princip softverskog inzinjeringa. Osnovna
funkcija sistema koji pravimo je prosledjivanje poruka izmedju centralnog
servara i klijenata koji su na terenu. Imati to u vidu. Nije bitno kako i
kad ce operater da unese novi dogadjaj i JOS MANJE JE U OVOJ FAZI BBIITTNNOO
kakav ce mu biti korisnicki interfejs(da li su to dva ili tri dugmeta). Cilj
nam je da sada specificiramo funkcije osnovnog jezgra koje je u stanju da
primi informaciju o dogadjaju i da je prosledi.
2. Treba napraviti to jezgro da bude UNIVERZALNO, tj. da se jako lako ceo
sistem moze pretvoriti da radi kao podrska za taxi sluzbu(npr.) pri cemu bi
mogli da probamo da omogucimo da se npr. 94 realizuje u C# a taxi u Javi.
3. Zaboravite one faze koje ste stavili na plone. Komunikacija 1 na 1 se
radi u dva reda programa. Razlika izmedju neparalelnog i paralenog
procesiranja na serveru je sustinska. Bolje je obrisati prvi program i
napisati ponovo drugi nego nadogradjivati jer se RAZLIKUJU KAO PILE I SOKO.
Razmisljajte o specifikaciji servera i klijenata i o SVIM situacijama u
kojima mogu da se nadju racunajuci na to da je paralelizam omogucen i da
poruka moze da stigne u bilo kom trenutku. Pri tom se koristi termin
poruka(slanje i primanje- sinhrono ili asinhrono) a konkretan vid
komunikacije ce biti realizovan na nizem nivou i to vas ne zanima kada
specificirate jezgro. Koristite send i receive primitive.
Pozdrav
Statler and Waldorf from the Balcony.
Previous by date: plone
Next by date: specifikacija
Previous by thread: specifikacija Next by thread: specifikacija
Previous by thread: specifikacija Next by thread: specifikacija