Re: Tema
Gvozden Marinkovic wrote:
Zar ne treba vozac da se koncentrise na put, a ne da blene u kontrolnu tablu?
Da li je sistem namenjen primarno za gradske uslove ili za auto-puteve? Ja ne vidim korist
ni u jednom od ova dva slucaja (mada opet... ja nisam vozac). Mislim da ne povecava sigurnost.
Da li mozda smanjuje? Sto se tice "ostalih ogranicenja", kolika je potreba za tim... koliko ce
ih biti u realnim uslovima? Gde je mojih 200 dindzhi? ... ah cek... evo nasao sam...
Pozdrav,
Dragan Milenkovic
Pa ideja u principu nije losa. Umesto bezkontaknte memorije mogu da budu Bluetooth predejnici (koje uzgred budi receno imamKoliko je korisno iscrtavati saobracajni znak nakon sto vozilo prodje pored njega?
i sa kojima mozemo da probamo). Sistrem treba osmisliti da koristi
razne interfejse, tako da bi implementacija mogla biti razlicita.
Dobro bi bilo kada bi moglo da se osmisli koriscenje postojece
infrastrukture, tako da me noraju da se ugradjuju dodatni uredjaji
(tipa, lokalna radio stanica u pozadini emituje informacije, vi
u nekom vremenskom intervalu prikupite, a onda na osnovu pozicije
odredjujete gde su znaci, i tako to ....)
[snip]
On Tue, 25 Nov 2003, Predrag Stojiljkovic wrote:
Evo jedne ponovo vezane za saobracaj:
Ideja je ugraditi neku bezkontaktnu memoriju (ili jednostavno bar-kod)
u saobracajne znake. U kolima bi bio ugradjen citac, vezan sa palmom koji se nalazi na nekom bliskom vidnom mestu za vozaca (negde na komandnoj tabli treba ubaciti prostor u koji treba da se uglavi palm).
Svaki put kada se prodje pored saobracajnog znaka, ocita se znak i prikaze na palmu. Pored samog tog znaka u memoriju mogu da budu upisana i ostala ogranicenja na koja vaze na tom delu puta (ogranicenje brzine, tezine i visine vozila,tj. ostali saobracajni znaci pored kojih se proslo a koji jos uvek vaze i sl.) koja bi se takodje prikazivala na ekranu (negde ispod glavnog znaka), kao i tacno
mesto na kome se znak nalazi (ime mesta, broj puta, udaljenost od najblizeg naseljenog mesta, benzinske pumpe i sl.). Takodje u memoriji
bi moglo da bude upisana i udaljenost od znaka na kojoj ogranicenje koje znak predstavlja prestaje, tako da se podatak brise iz memorije palm racunara onog trenutka kada automobil predje tu udaljenost. Ima tu jos ideja sta bi moglo sve da se doda, ali ovo su grube crte. Bilo bi pozeljno da citac moze da radi i u uslovima smanjene vidljivosti :)
(ovo bi mozda eliminisalo bar-kod)
Pedja mailto:lordps@tesla.rcub.bg.ac.yu
Zar ne treba vozac da se koncentrise na put, a ne da blene u kontrolnu tablu?
Da li je sistem namenjen primarno za gradske uslove ili za auto-puteve? Ja ne vidim korist
ni u jednom od ova dva slucaja (mada opet... ja nisam vozac). Mislim da ne povecava sigurnost.
Da li mozda smanjuje? Sto se tice "ostalih ogranicenja", kolika je potreba za tim... koliko ce
ih biti u realnim uslovima? Gde je mojih 200 dindzhi? ... ah cek... evo nasao sam...
Pozdrav,
Dragan Milenkovic
- Follow-Ups:
- Re: Tema
- From: "Stojiljkovic Predrag" <lordps@tesla.rcub.bg.ac.yu>
- Re: Tema
- References:
- RE: Tema
- From: "Gvozden Marinkovic" <gvozden@titan.etf.bg.ac.yu>
- RE: Tema
Previous by date: RE: Podaci
Next by date: racunari
Previous by thread: RE: Tema Next by thread: Re: Tema
Previous by thread: RE: Tema Next by thread: Re: Tema