Re: Unapredjenje nastave
On 9/22/06, Rade Jakovljević <radegm@gmail.com> wrote:
Mislim da ti taj primer nikako nije dobar.
Prvo, niti u jednom od pomenutih predmeta nije postojao ozbiljniji domaci
zadatak. Ti pripremni zadaci bi mozda i imali smisla kada bi se u
laboratoriji radilo nesto bar malo drugacije. Ovako je bilo moguce nabuksati
sve napamet.
Pored toga, jasno je da u laboratoriji za 2 sata ne moze da se uradi nista
ozbiljno. Zato je mnogo korisnije imati domaci zadatak koji radis kod kuce i
potrebno ti je da odvojis nekih stotinak sati da bi ga uspesno zavrsio. Od
primercica nema bas nikakve vajde.
I da zavrsim sa OOP-ovima, moj generalni utisak je narocito Java morala da
bude mnogo ozbiljniji i sveobuhvatniji predmet. Ne kazem da je bilo lose,
vec da je moglo da znatno bolje i kvalitetnije.
S' druge strane, ko meni daje za pravo da pametujem, ja sam umesto projekta
iz drs-a radio onaj 5 zadatak. Eto to je ono sto bih mogao da zamerim.
Mislim da bi taj projekat morao da bude obavezan - ne samo da nosi 20 poena,
nego da student ne moze da izadje na ispit bez zavrsenog projekta. Ovako se
ostavlja prostor za trule kompromise.
Recept za kvalitetne kurseve jeste jak obavezan projekat i vrlo lak ispit.
Ispit ne bi zahtevao mnogo mozganja ili kreativnosti. Taj deo se odradi kroz
projekat, a na ispitu se samo proveri razumevanje osnovnih koncepata. To je
druga zamerka na racun drs-a. Mozda nije najpametnije da ispit bude toliko
iscrpljujuc (kao recimo u junu).
--
Pozdrav,
Aleksandar Milicevic
aca.milicevic@gmail.com
Ovakava nacin rada se inace primenjuje na predmetima OOP1 i OOP2 kod
asistenta Lasla Krausa, gde smo imali po 2 zadatka po semestru. Zadaci se
rade u labaratoriji, ali postoje i pripremni zadaci koji se rade kod kuce.
Mislim da je ovakav princip stvarno dobar i da pomaze u laksem
savladjivanju materije i brzem polaganju ispita. Takodje se forsira
prakticni rad studenata.
Mislim da ti taj primer nikako nije dobar.
Prvo, niti u jednom od pomenutih predmeta nije postojao ozbiljniji domaci
zadatak. Ti pripremni zadaci bi mozda i imali smisla kada bi se u
laboratoriji radilo nesto bar malo drugacije. Ovako je bilo moguce nabuksati
sve napamet.
Pored toga, jasno je da u laboratoriji za 2 sata ne moze da se uradi nista
ozbiljno. Zato je mnogo korisnije imati domaci zadatak koji radis kod kuce i
potrebno ti je da odvojis nekih stotinak sati da bi ga uspesno zavrsio. Od
primercica nema bas nikakve vajde.
I da zavrsim sa OOP-ovima, moj generalni utisak je narocito Java morala da
bude mnogo ozbiljniji i sveobuhvatniji predmet. Ne kazem da je bilo lose,
vec da je moglo da znatno bolje i kvalitetnije.
S' druge strane, ko meni daje za pravo da pametujem, ja sam umesto projekta
iz drs-a radio onaj 5 zadatak. Eto to je ono sto bih mogao da zamerim.
Mislim da bi taj projekat morao da bude obavezan - ne samo da nosi 20 poena,
nego da student ne moze da izadje na ispit bez zavrsenog projekta. Ovako se
ostavlja prostor za trule kompromise.
Recept za kvalitetne kurseve jeste jak obavezan projekat i vrlo lak ispit.
Ispit ne bi zahtevao mnogo mozganja ili kreativnosti. Taj deo se odradi kroz
projekat, a na ispitu se samo proveri razumevanje osnovnih koncepata. To je
druga zamerka na racun drs-a. Mozda nije najpametnije da ispit bude toliko
iscrpljujuc (kao recimo u junu).
--
Pozdrav,
Aleksandar Milicevic
aca.milicevic@gmail.com
- Follow-Ups:
- Re: Unapredjenje nastave
- From: "Rade Jakovljević" <radegm@gmail.com>
- Re: Unapredjenje nastave
- References:
- Unapredjenje nastave
- From: Zaharije Radivojevic <zaki@galeb.etf.bg.ac.yu>
- Re: Unapredjenje nastave
- From: "Rade Jakovljević" <radegm@gmail.com>
- Unapredjenje nastave
Previous by date: Re: Unapredjenje nastave
Next by date: Re: Unapredjenje nastave
Previous by thread: Re: Unapredjenje nastave Next by thread: Re: Unapredjenje nastave
Previous by thread: Re: Unapredjenje nastave Next by thread: Re: Unapredjenje nastave