Re: pitanja u vezi projekta
Kao buduci inzenjeri, rijetko cete imati priliku da imate i ovoliko definisan problem. Zato problem nije definisan do sitnih detalja. To znaci da treba da pazljivo procitate projekat i NAPOMENE i u skladu sa time postupite. Sve sto eventualno nije definisano, definisite, ali u cilju da napravite sto kvalitetniji sistem. Dakle, mene ubjedjujete da mi prodate taj sistem, a placam bodovima.
Ono sto mi se cini da ipak treba definisati:
- traka je takva da prtljag ne moze proizvoljno kruziti (dakle poput pokretnih stepenica),
- traka se standardno krece samo u jednom smjeru (ulazni terminali su grupisani i odvojeni od izlaznih terminala koji su takodje grupisani).
Pozdrav,
Sasa
Vladimir Vasiljevic <vasvla@yahoo.com> wrote:
Postovani,
U cilju boljeg razumevanja modela vazno mi je da
dobijem sto preciznije odgovore na sledeca pitanja:
1. U kakvom su odnosu terminali i izlazi medju sobom,
da li je u pitanju bijekcija tj. da jednom terminalu
odgovara tacno jedan izlaz i obrnuto ili ih je samo
slucajno po 6 iz oba skupa, gde ne postoje nikakve
relacije medju njima?
2. Gde i kako treba da budu smesteni senzori za
detekciju dimenzija prtljaga? Pod pretpostavkom da su
pomocne trake normalno postavljene na glavnu,
dimenzija koja se moze izmeriti dok je prtljag na
pomocnoj traci nije relevantna kad se prtljag prebaci
na glavnu traku (ono sto je duzina na pomocnoj, to je
sirina na glavnoj, a potrebno je da znamo duzinu koju
ce prtljag zauzeti na glavnoj radi pozicioniranja i
izbegavanja sudara)
3. Ako su vec date moguce dimenzije prtljaga, kolike
su dimenzije mehanizma za guranje prtljaga, tj. sta je
geometrijski gledano validan slucaj guranja prtljaga
sa trake?
4. Kako su terminali i izlazi medjusobno poredjani? Da
li je duz trake moguce da nisu svi terminali grupisani
na jednoj strani, a izlazi na drugoj?
5. Da li je slucaj u kome se mehanizam za guranje
prtljaga zadrzao predugacko nepozeljan (ne sme da se
desi) ili je samo vazno da ukoliko se desi da se uzme
u obzir repozicioniranje ostalog prtljaga na traci?
6. U kom slucaju je potrebno smer kretanja glavne
trake promeniti od izlaza ka terminalima? I da li je
glavna traka tipa pokretnih stepenica ili kruznog
prstena, pri cemu bi onda celom povrsinom bila sve
vreme funkcionalna i pri cemu bi izbor smera kretanja
imao vise smisla?
S postovanjem,
Vasiljevic Vladimir
____________________________________________________________________________________
Get easy, one-click access to your favorites.
Make Yahoo! your homepage.
http://www.yahoo.com/r/hs
-----------------------------------------------------------------
unsubscribe:
minimalist@rti.etf.bg.ac.yu?subject=unsubscribe%20mips-nastava
-----------------------------------------------------------------
---------------------------------
Never miss a thing. Make Yahoo your homepage.
Ono sto mi se cini da ipak treba definisati:
- traka je takva da prtljag ne moze proizvoljno kruziti (dakle poput pokretnih stepenica),
- traka se standardno krece samo u jednom smjeru (ulazni terminali su grupisani i odvojeni od izlaznih terminala koji su takodje grupisani).
Pozdrav,
Sasa
Vladimir Vasiljevic <vasvla@yahoo.com> wrote:
Postovani,
U cilju boljeg razumevanja modela vazno mi je da
dobijem sto preciznije odgovore na sledeca pitanja:
1. U kakvom su odnosu terminali i izlazi medju sobom,
da li je u pitanju bijekcija tj. da jednom terminalu
odgovara tacno jedan izlaz i obrnuto ili ih je samo
slucajno po 6 iz oba skupa, gde ne postoje nikakve
relacije medju njima?
2. Gde i kako treba da budu smesteni senzori za
detekciju dimenzija prtljaga? Pod pretpostavkom da su
pomocne trake normalno postavljene na glavnu,
dimenzija koja se moze izmeriti dok je prtljag na
pomocnoj traci nije relevantna kad se prtljag prebaci
na glavnu traku (ono sto je duzina na pomocnoj, to je
sirina na glavnoj, a potrebno je da znamo duzinu koju
ce prtljag zauzeti na glavnoj radi pozicioniranja i
izbegavanja sudara)
3. Ako su vec date moguce dimenzije prtljaga, kolike
su dimenzije mehanizma za guranje prtljaga, tj. sta je
geometrijski gledano validan slucaj guranja prtljaga
sa trake?
4. Kako su terminali i izlazi medjusobno poredjani? Da
li je duz trake moguce da nisu svi terminali grupisani
na jednoj strani, a izlazi na drugoj?
5. Da li je slucaj u kome se mehanizam za guranje
prtljaga zadrzao predugacko nepozeljan (ne sme da se
desi) ili je samo vazno da ukoliko se desi da se uzme
u obzir repozicioniranje ostalog prtljaga na traci?
6. U kom slucaju je potrebno smer kretanja glavne
trake promeniti od izlaza ka terminalima? I da li je
glavna traka tipa pokretnih stepenica ili kruznog
prstena, pri cemu bi onda celom povrsinom bila sve
vreme funkcionalna i pri cemu bi izbor smera kretanja
imao vise smisla?
S postovanjem,
Vasiljevic Vladimir
____________________________________________________________________________________
Get easy, one-click access to your favorites.
Make Yahoo! your homepage.
http://www.yahoo.com/r/hs
-----------------------------------------------------------------
unsubscribe:
minimalist@rti.etf.bg.ac.yu?subject=unsubscribe%20mips-nastava
-----------------------------------------------------------------
---------------------------------
Never miss a thing. Make Yahoo your homepage.
- References:
- pitanja u vezi projekta
- From: Vladimir Vasiljevic <vasvla@yahoo.com>
- pitanja u vezi projekta
Previous by date: pitanja u vezi projekta
Next by date: Privremena promjena u terminima nastave SAMO za iducu sedmicu!
Previous by thread: pitanja u vezi projekta Next by thread: Privremena promjena u terminima nastave SAMO za iducu sedmicu!
Previous by thread: pitanja u vezi projekta Next by thread: Privremena promjena u terminima nastave SAMO za iducu sedmicu!