Re: Reorganizacija
VELIKI POZDRAV Benu Akibi i nekolicini njegovih prethodnika koji su najzad
uoblicili obicno prepucavanje u konkretne predloge i ideje ( makar samo u
zacetku ) !!!
Na osnovu zestine rasprave koja se vodila oko ovog pitanja jasno je izrazen
interes svih da naredne generacije ne dozivljavaju na ovaj nacin ETF ( nadam
se da kod pojedinih to nije samo bila kuknjava za onim sta sam mogao a sta
nisam uradio tj. naucio jer to nas je sve pogodilo) Na osnovu tog interesa
verovatno bi se nasao neko ko bi se ozbiljnije zalozio da se iskristalise
neki nastavni plan koji je vidjenje nas studenata , sa kojim bi se izaslo
tamo gde je tome i mesto , dakle pred profesore i nastavno vece i sl.
prilikom rasprave o nastavnom planu . Dakle potreban je tim i neko ko bi taj
tim sakupio ( Marija kao prodekan , SU ili neko drugi ) Mi studenti
napravimo "idealan" program , pa sa tom osnovom pregovaramo s profesorima
nasuprot njihovog ,vrlo verovatno, loseg programa i dobijemo zadovoljavajuce
resenje ( princip kojim se sluzi draga nam demokratija : svi pomalo
nezadovoljni :) )
Konkretno sto se tice price o programu :
1. Dogovor o konceptu : teorija vs praksa [ u % ] tj. opste ili
uskostrucno .... Licno vise naginjem ka opstem principu ( recimo 60-65 % )
2. Podela programa i predmeta u obliku stabla : koren RTI smer , prvi nivo
SW, HW , Opste , Ostalo , drugi nivo ... Dakle identifikovanje recimo u
okviru HW sta je osnova , sta je prvi nivo specijalizacije , drugi itd.
3. Uoblicavanje pomenute strukture u konkretne predmete
4. Tek sada raspodela predmeta na godine , njihovo eventualno bodovanje ,
obaveznost ili izbornost itd.
Nadam se da ako se ova rasprava nastavi nece vise ici putem prepucavanja jer
sam vec u dva prethodna pomena ovih tema citao iste komentare !
Pozdrav svima !
uoblicili obicno prepucavanje u konkretne predloge i ideje ( makar samo u
zacetku ) !!!
Na osnovu zestine rasprave koja se vodila oko ovog pitanja jasno je izrazen
interes svih da naredne generacije ne dozivljavaju na ovaj nacin ETF ( nadam
se da kod pojedinih to nije samo bila kuknjava za onim sta sam mogao a sta
nisam uradio tj. naucio jer to nas je sve pogodilo) Na osnovu tog interesa
verovatno bi se nasao neko ko bi se ozbiljnije zalozio da se iskristalise
neki nastavni plan koji je vidjenje nas studenata , sa kojim bi se izaslo
tamo gde je tome i mesto , dakle pred profesore i nastavno vece i sl.
prilikom rasprave o nastavnom planu . Dakle potreban je tim i neko ko bi taj
tim sakupio ( Marija kao prodekan , SU ili neko drugi ) Mi studenti
napravimo "idealan" program , pa sa tom osnovom pregovaramo s profesorima
nasuprot njihovog ,vrlo verovatno, loseg programa i dobijemo zadovoljavajuce
resenje ( princip kojim se sluzi draga nam demokratija : svi pomalo
nezadovoljni :) )
Konkretno sto se tice price o programu :
1. Dogovor o konceptu : teorija vs praksa [ u % ] tj. opste ili
uskostrucno .... Licno vise naginjem ka opstem principu ( recimo 60-65 % )
2. Podela programa i predmeta u obliku stabla : koren RTI smer , prvi nivo
SW, HW , Opste , Ostalo , drugi nivo ... Dakle identifikovanje recimo u
okviru HW sta je osnova , sta je prvi nivo specijalizacije , drugi itd.
3. Uoblicavanje pomenute strukture u konkretne predmete
4. Tek sada raspodela predmeta na godine , njihovo eventualno bodovanje ,
obaveznost ili izbornost itd.
Nadam se da ako se ova rasprava nastavi nece vise ici putem prepucavanja jer
sam vec u dva prethodna pomena ovih tema citao iste komentare !
Pozdrav svima !
- Follow-Ups:
- Uslov bre!
- From: "Milan Potocnik" <potocnik@eunet.yu>
- Uslov bre!
- References:
- Reorganizacija
- From: Ben Akiba <ben_akiba2001@yahoo.com>
- Reorganizacija
Previous by date: Re: ekonomija
Next by date: Uslov bre!
Previous by thread: Reorganizacija Next by thread: Uslov bre!
Previous by thread: Reorganizacija Next by thread: Uslov bre!