«« ( Date ) »» // «« ( Thread ) »» // nastava - 2004

Re: SABP

by Marko Cekic
utorak, 16. novembar 2004 - 20:32.


Hm... Nešto mi se ne da da prekinem.
A da li to znači da sa stanovišta prevodilaca januar, februar i april ove školske godine pripadaju prethodnoj školskoj godini budući da do juna neće biti realizovani svi uslovi za polaganje po novom i da će moći da se polaže samo po starom režimu? A onda bi nova godina počela tek od juna, taman kada se lepo završe predavanja koja su joj pridružena.
Godina počinje onda kad počne i trebalo bi da svi ispitni rokovi koji vremenski upadaju u interval koji ta godina pokriva, pripadaju toj godini. A izgleda da je ta relativna pripadnost roka godini izmišljena samo da bi se zbunjivali studenti koji moraju da izračunaju redni broj zadatka. Drugu svrhu takve primene teorije relativnosti na ispitne rokove i školske godine zaista ne vidim.

Pozdrav


----- Original Message -----
From: "Andrija Kovacevic" <jddipqd@EUnet.yu>
To: <nastava@titan.etf.bg.ac.yu>
Sent: Tuesday, November 16, 2004 2:05 PM
Subject: Re: [nastava] SABP


> Citiranje Marko Cekic <ancalagon@sezampro.yu>:
>
> > Koja predavanja? Za apsolvente? Oni su svoje odslušali. A oni iz pete
> > godine koji ne mogu da izađu na ono što tek slušaju iz pete, mogu da izađu na
> > ispite iz četvrte. I gde je tu problem da rok pripada tekućoj godini? Ali
> > dobro, čini mi se da ja na ovoj listi stalno imam neke primedbe konceptualne
> > prirode, pa ću malo da prekinem.
>
> Pa evo uzmi za primer ovu godinu gde je promenjen način polaganja ispita iz
> prevodilaca, sistemskog, dodat domaći iz baza. Da novembar pripada 2004/2005
> školskoj godini u njemu bi dotične predmete bilo trebalo polagati po novom
> programu, a uslovi za takvo polaganje (odrađeni domaći, projekti...) još uvek
> ne bi bili realizovani.
>
> ------
> Pozdrav,
> Andrija
>
> -----------------------------------------------------------------
> unsubscribe:
> minimalist@titan.etf.bg.ac.yu?subject=unsubscribe%20nastava
> -----------------------------------------------------------------
>
>