Re: kolokvijum iz e2, zadnji put od mene :)
Hello Uros, Uros
Utorak, 1. februar 2005, 1:39 h, you wrote:
>>> ----- Original Message -----
>>> From: "Jelesijevic Predrag" <jelesp@panet.co.yu>
>>> To: <nastava@titan.etf.bg.ac.yu>
>>> Sent: Monday, January 31, 2005 4:00 PM
>>>
>>> Zasto nam je potrebno skaliranje ispita?
>> Prednost - veca ili jednaka prolaznost.
>> Mana - zavisi ti ocena od drugih studenata
>> i od roka do roka... onaj ko moze da uradi
>> za max poena, moci ce da uradi i
>> namerno za 90%...
Mislim da ovo uglavnom nije problem. Masteri ionako polože u prvom roku
a čak i tada retko ko ima baš 100%. U svim ostalim rokovima bi trebalo
da dođe do povećanja prolaznosti ali i smanjenja potrebnog broja poena
za neku ocenu. Takođe se sprečavaju situacije koje smo viđali na nekim
predmetima (npr. sećam se roka Mat3, neki oktobar ili oktobar2) kad NIKO
nije položio. Ako se primeni skaliranje uvek bar neko mora da položi.
>> Ja sam pre za neko drugo resenje koje ce
>> na posteniji i sigurniji nacin podici prolaznost,
>> a ne da posle koleginice i kolege koje se isticu
>> brojem poena imaju neprijatnosti zbog
>> nesolidarnosti...
Meni padaju na pamet tri stvari:
1) bolje objašnjavanje - kao primer navodim čuvene zadatke iz E2 sa
početka 2002. godine gde je dat kondenzator kome C->0. Kad smo otišli
kod asistenta Đurića da nam objasni kako se to radi dobili smo
"objašnjenje" da se podsetimo kako radi kondenzator i tada ćemo videti
da li nam je ocena iz OET-a opravdana! S druge strane, kad smo otišli
kod prof. Pejovića on nam je za 10 min. objasnio i taj zadatak ali i
kako se rade svi zadaci tog tipa.
2) obavezno rađenje zadataka pre davanja na ispitu - opet slučaj iz E2 kada je
asistent Rakić dao zadatak koji ne može da se uradi analitički(!) nego
morate da pretpostavite da neki MOSFET radi u triodnoj oblasti i na
osnovu toga se sve lepo uradi.
3) isticanje rešenja svih zadataka na svakom ispitu, s tim da rešenja ne
budu u stilu "očigledno je napon 5V" nego da se bar daju početne formule
iz kojih sledi rešenje
--
Poz,
-+- I V A N -+- mailto:ivan.mile@sezampro.yu
Utorak, 1. februar 2005, 1:39 h, you wrote:
>>> ----- Original Message -----
>>> From: "Jelesijevic Predrag" <jelesp@panet.co.yu>
>>> To: <nastava@titan.etf.bg.ac.yu>
>>> Sent: Monday, January 31, 2005 4:00 PM
>>>
>>> Zasto nam je potrebno skaliranje ispita?
>> Prednost - veca ili jednaka prolaznost.
>> Mana - zavisi ti ocena od drugih studenata
>> i od roka do roka... onaj ko moze da uradi
>> za max poena, moci ce da uradi i
>> namerno za 90%...
Mislim da ovo uglavnom nije problem. Masteri ionako polože u prvom roku
a čak i tada retko ko ima baš 100%. U svim ostalim rokovima bi trebalo
da dođe do povećanja prolaznosti ali i smanjenja potrebnog broja poena
za neku ocenu. Takođe se sprečavaju situacije koje smo viđali na nekim
predmetima (npr. sećam se roka Mat3, neki oktobar ili oktobar2) kad NIKO
nije položio. Ako se primeni skaliranje uvek bar neko mora da položi.
>> Ja sam pre za neko drugo resenje koje ce
>> na posteniji i sigurniji nacin podici prolaznost,
>> a ne da posle koleginice i kolege koje se isticu
>> brojem poena imaju neprijatnosti zbog
>> nesolidarnosti...
Meni padaju na pamet tri stvari:
1) bolje objašnjavanje - kao primer navodim čuvene zadatke iz E2 sa
početka 2002. godine gde je dat kondenzator kome C->0. Kad smo otišli
kod asistenta Đurića da nam objasni kako se to radi dobili smo
"objašnjenje" da se podsetimo kako radi kondenzator i tada ćemo videti
da li nam je ocena iz OET-a opravdana! S druge strane, kad smo otišli
kod prof. Pejovića on nam je za 10 min. objasnio i taj zadatak ali i
kako se rade svi zadaci tog tipa.
2) obavezno rađenje zadataka pre davanja na ispitu - opet slučaj iz E2 kada je
asistent Rakić dao zadatak koji ne može da se uradi analitički(!) nego
morate da pretpostavite da neki MOSFET radi u triodnoj oblasti i na
osnovu toga se sve lepo uradi.
3) isticanje rešenja svih zadataka na svakom ispitu, s tim da rešenja ne
budu u stilu "očigledno je napon 5V" nego da se bar daju početne formule
iz kojih sledi rešenje
--
Poz,
-+- I V A N -+- mailto:ivan.mile@sezampro.yu
- Follow-Ups:
- Treba mi danasnji rok iz AOR - jel ima neko?
- From: "Ilija Kocev" <ikocev@EUnet.yu>
- Treba mi danasnji rok iz AOR - jel ima neko?
- References:
- kolokvijum iz e2, zadnji put od mene :)
- From: "Sasa Tomic" <stomic@gmx.net>
- Re: kolokvijum iz e2, zadnji put od mene :)
- From: "Antonela" <antonela_v@beotel.yu>
- Re: kolokvijum iz e2, zadnji put od mene :)
- From: "Uros" <urke_etf@yahoo.it>
- Re: kolokvijum iz e2, zadnji put od mene :)
- From: Saša Tomić <stomic@gmx.net>
- Re: kolokvijum iz e2, zadnji put od mene :)
- From: "Milica Kokinovic" <studentprodekan@galeb.etf.bg.ac.yu>
- Re: kolokvijum iz e2, zadnji put od mene :)
- From: "Jelesijevic Predrag" <jelesp@panet.co.yu>
- Re: kolokvijum iz e2, zadnji put od mene :)
- From: "Uros" <urke_etf@yahoo.it>
- kolokvijum iz e2, zadnji put od mene :)
Previous by date: Re: RI4RT - potpuno blesavo
Next by date: Re: RI4RT - potpuno blesavo
Previous by thread: Re: kolokvijum iz e2, zadnji put od mene :) Next by thread: Treba mi danasnji rok iz AOR - jel ima neko?
Previous by thread: Re: kolokvijum iz e2, zadnji put od mene :) Next by thread: Treba mi danasnji rok iz AOR - jel ima neko?