«« ( Date ) »» // «« ( Thread ) »» // nastava - 2005

Re: eng2 - profesor?!

by Sinisa Rudan
nedelja, 26. jun 2005 - 02:40.

Ajde, posto niko o Engleskom nije pisao, potrudicu se da pomognem:

Prvo, kod profesorke engleski i engleski 2 imaju istu shemu!

Imaju dva dela:
1. U nekih dvadesetak recenica imas glagole i ostale promenjive oblike date u osnovnom obliku.
Zadatak je da ih napises u ispravnom gramatickom obliku!

Dakle, obratite paznju na pravljenje Continues tenses (udvajanje suglasnika kod -ing) Past (udvajanje sugl kod dodavanja -ed)
Uptreba gerunda, mesto priloga, i logisno odredjivanje koje vreme trebas upotrebiti, slaganje vremena!

2.
U ovom delu moras napisati dva sastava na zadatu temu. otprike svaki da bude jedna strana u vezbanci.
Prosli rok je bila tema novi mobilni telefoni, prednosti itd, i tvoje iskustvo i misljenje!

Kada pisete ove sastave, najvaznije je da upsete nagalasiti svoj licni stav, iskustvo!
Ne morate da izvodite nikakve sintaksne egzibicije, dovoljno je da ne gresite i da ste kreativni!

Ili je to previse?! :)

I, obicno tema drugog sastava bude nesto u vezi sa fakultetom!

Tako da nije lose malo se pripremiti za drugu temu!
You know how! :)

Good luck!

:)

Sinisa Rudan
---------------------------------------------------------------
http://galeb.etf.bg.ac.yu/~sir
Domestic calls: 064/2830738
Foreign call: +381642830738
------------------------------------------------------------
----- Original Message ----- From: "Srdjan Kostic" <kasko@galeb.etf.bg.ac.yu>
To: <nastava@titan.etf.bg.ac.yu>
Sent: Sunday, June 26, 2005 12:23 AM
Subject: [nastava] eng2 - profesor?!


da li mogu da znam kod kog sam profesora
ako sam u sali 56 :)


nisam na vreme stigao da u studenskom servisu promenim profesora,
pa sam sada zabrinut.

koja je forma ispita kod profesorke?
jel isto prevod...



--
Pozdrav
Kostić Srđan

-----------------------------------------------------------------
unsubscribe:
minimalist@titan.etf.bg.ac.yu?subject=unsubscribe%20nastava
-----------------------------------------------------------------