RE: ne radi OpenGL
Prvo, hvala svima na pomoći. Uspeo sam da ga nateram da proradi i to na
sasvim glup način: umesto da kao tip projekta odaberem Win application
stavio sam Console application (tj. Console wizard po Borlandu) i sve je
proradilo. Ako nekoga interesuje malo detaljnije, evo poruke koju zamalo da
pošaljem na listu, inače napisanu posle niza bezuspešnih pokušaja :)
>>-----Original Message-----
>>From: Nikola Puzovic [mailto:puzza@sezampro.yu]
>>Sent: Saturday, March 06, 2004 10:22 PM
>>
>>Brzina racunara nije sigurno problem, jer glutMainLoop() ne vraca kontrolu
>>sve dok korisnik sam ne zaustavi rad programa, a i sam glut je
>>predvidjen da radi u konzolnom rezimu. Ja sam ovo testirao sa MS.NET
>>kompajlerom i sa gnu c++ u Red Hatu dok sa Borlandom nisam.
Definitivno nije do brzine računara, pogotovo što moj računar ima neke
vrline ali brzina nije među njima :)
>>Pogledaj ovaj link : http://www.gantless.com/borland.html , tu je
>>objasnjeno kako da se podesi Borland C++ 5.02 za rad sa OpenGL-om,
>>a imas linkove na biblioteke i include fajlove koji ti trebaju. Ako
>>si koristio one koji su na CD-u, to je najverovatnije razlog zbog
>>koga ne radi jer su one predvidjene za MSVC.
Ovo sam pogledao još pre nego što sam počeo išta da radim i podesio sve kako
tamo piše. Što se tiče onih biblioteka, jesu one za VC++ ali sam koristio
Borlandov alat implib da ih prebacim u format koji treba Borlandu.
>>Postavio sam iskompajliranu verziju tog programa i glut32.dll na
>>http://galeb.etf.bg.ac.yu/~puzovic/prvi_primer.zip, skini i
>>pokreni, pa ako to radi onda je sigurno problem do kompajlera (ova
>>verzija je iskompajlirana sa MSVC++) jer je u pitanju potpuno isti kod.
Radi, otvori se konzolni prozor ali i prozor sa belim trouglom na crnoj
podlozi i program se ne završava dok ne kliknem na taster X (za zatvaranje
prozora).
Inače, probao sam čak i da dodam na kraj još jednu liniju da čeka na unos sa
tastature ali ni to nije poboljšalo stvar, dešava se potpuno isto kao i bez
toga.
Poz,
-+- I V A N -+-
sasvim glup način: umesto da kao tip projekta odaberem Win application
stavio sam Console application (tj. Console wizard po Borlandu) i sve je
proradilo. Ako nekoga interesuje malo detaljnije, evo poruke koju zamalo da
pošaljem na listu, inače napisanu posle niza bezuspešnih pokušaja :)
>>-----Original Message-----
>>From: Nikola Puzovic [mailto:puzza@sezampro.yu]
>>Sent: Saturday, March 06, 2004 10:22 PM
>>
>>Brzina racunara nije sigurno problem, jer glutMainLoop() ne vraca kontrolu
>>sve dok korisnik sam ne zaustavi rad programa, a i sam glut je
>>predvidjen da radi u konzolnom rezimu. Ja sam ovo testirao sa MS.NET
>>kompajlerom i sa gnu c++ u Red Hatu dok sa Borlandom nisam.
Definitivno nije do brzine računara, pogotovo što moj računar ima neke
vrline ali brzina nije među njima :)
>>Pogledaj ovaj link : http://www.gantless.com/borland.html , tu je
>>objasnjeno kako da se podesi Borland C++ 5.02 za rad sa OpenGL-om,
>>a imas linkove na biblioteke i include fajlove koji ti trebaju. Ako
>>si koristio one koji su na CD-u, to je najverovatnije razlog zbog
>>koga ne radi jer su one predvidjene za MSVC.
Ovo sam pogledao još pre nego što sam počeo išta da radim i podesio sve kako
tamo piše. Što se tiče onih biblioteka, jesu one za VC++ ali sam koristio
Borlandov alat implib da ih prebacim u format koji treba Borlandu.
>>Postavio sam iskompajliranu verziju tog programa i glut32.dll na
>>http://galeb.etf.bg.ac.yu/~puzovic/prvi_primer.zip, skini i
>>pokreni, pa ako to radi onda je sigurno problem do kompajlera (ova
>>verzija je iskompajlirana sa MSVC++) jer je u pitanju potpuno isti kod.
Radi, otvori se konzolni prozor ali i prozor sa belim trouglom na crnoj
podlozi i program se ne završava dok ne kliknem na taster X (za zatvaranje
prozora).
Inače, probao sam čak i da dodam na kraj još jednu liniju da čeka na unos sa
tastature ali ni to nije poboljšalo stvar, dešava se potpuno isto kao i bez
toga.
Poz,
-+- I V A N -+-
- Follow-Ups:
- Sta bi s ispitom?
- From: Mihailo Vasiljevic <mihailo_v@yahoo.com>
- Sta bi s ispitom?
- References:
- RE: ne radi OpenGL
- From: "Nikola Puzovic" <puzza@sezampro.yu>
- RE: ne radi OpenGL
Previous by date: RE: ne radi OpenGL
Next by date: Sta bi s ispitom?
Previous by thread: RE: ne radi OpenGL Next by thread: Sta bi s ispitom?
Previous by thread: RE: ne radi OpenGL Next by thread: Sta bi s ispitom?