«« ( Date ) »» // «« ( Thread ) »» // vlsi-nastava - 2005

Re: Pitanja za asistenta u vezi domaceg za april

by Mladen Melezovic
sreda, 30. mart 2005 - 12:06.

Zamolio bih asistenta da odgovori na ova davno postavljena pitanja.
Ono sto mene dodatno interesuje da li kontrolna logika zadaje poziciju logoa
i to prosledjuje video mixeru?
Hvala.
----- Original Message -----
From: "Adnan Pucurica" <adnanp@verat.net>
To: <vlsi-nastava@titan.etf.bg.ac.yu>
Sent: Tuesday, March 22, 2005 11:30 AM
Subject: [vlsi-nastava] Pitanja za asistenta u vezi domaceg za april


> Pitanja u vezi domaceg za april 2005:
>
> U tekstu zadatka se kaze da je logo smjesten u ROM memoriju (samim tim
> ima neku fiksnu velicinu (m*n piksela)), i velicina logoa se zadaje preko
> Wishbone interfejsa.
> Ova dva uslova su kontradiktorna, osim ako se ne ocekuje da se logo
> uveca ili umanji po potrebi.
> Da li moze da se smatra da je velicina logoa fiksna i da se ignorise
> zahtjev da se njegova velicina zadaje preko WB interfejsa?
>
> Da li FIFO memoriju cita samo video-mixer ili i video-framer?
> Da li postoji neki kontrolni signal preko koga video mixer i framer
> "kazu" kontrolnoj logici da su procitali jedan piksel iz FIFO memorije
> (da bi ona znala da treba da ucita novi piksel iz ROM-a)?
>
> U tekstu zadatka u 3. tacki stoji da je potrebno realizovati
> strukturni VHDL opis logo insertera na nivou blokova datih na
> principijelnoj semi.
> Da li to znaci da je dovoljno napisati entitete za te blokove, i nije
> potrebno pisati neku arhitekturu koja ce opisati ponasanje video mixera i
> framera?
>
> Ako mozete da zbog lakseg razumijevanja zadatka, u par recenica da
> pojasnite sta rade video-mixer i video-framer?
>
> -----------------------------------------------------------------
> Informacije vezane za predmet Racunarski VLSI sistemi:
> http://titan.etf.bg.ac.yu/~gvozden/vlsi
> -----------------------------------------------------------------
> unsubscribe:
> minimalist@titan.etf.bg.ac.yu?subject=unsubscribe%20vlsi-nastava
> -----------------------------------------------------------------