«« ( Date ) »» // «« ( Thread ) »» // vlsi-nastava - 2007

Re: Pitanje za sve

by Darko Petrovic
subota, 06. januar 2007 - 16:57.

Koliko se meni cini, ne moze se a priori reci o kom tipu transfera
radi... Ako to zelis, moras koristiti dodatne tagove koji ukazuju na
tip transfera...

@ivica
Da, ali ako hoces maksimalnu brzinu (odgovor u istom taktu) onda ili
slave mora da radi potpuno asinhrono, sto je problematicno zbog velike
propagacije, ili moras da koristis ove "specijalne" cikluse.

On 1/6/07, Bratislav Stojanovic <bstojanovic@sbb.co.yu> wrote:

Ma znam..nego kako iz pochetnog stanja odmah uchi u blokovsko chitanje, kad
su uslovi za ulazak isti kao i kod single read ciklusa?? Bunim se oko te
promene stanja, tj. kad se ide u koje stanje i pod kojim uslovima.


-----Original Message-----
From: Darko Petrovic [mailto:shtreber@gmail.com]
Sent: Saturday, January 06, 2007 2:27 PM
To: vlsi-nastava@rti.etf.bg.ac.yu
Subject: Re: [vlsi-nastava] Pitanje za sve


Kod blok transfera cyc je sve vreme aktivan... Ostali signali
"razmenjuju" se isto kao kod pojedinacnih transfera.

Sad ja da pitam - da li je neophodno da brzina blok-transfera bude
maksimalna moguca (1 takt-1 podatak), s obzirom da to zahteva
petljanje sa onim registred feedback varijantama? Cini mi se da te
optimizacije nisu pominjane u materijalima s vezbi.

On 1/6/07, Bratislav Stojanovic <bstojanovic@sbb.co.yu> wrote:
> Kako razlikovati blokovsko chitanje od obicnog single read ciklusa, kad se
> cyc, stb i we postavljaju u oba sluchaja na iste vrednosti? Kako da znam
> kada kontr. logika treba da udje u stanje blokovskog chitanja?
>
>
>
> Ovo pitanje je posledica prevelikog lumpovanja 8)
>
>
>



-----------------------------------------------------------------
unsubscribe:
minimalist@rti.etf.bg.ac.yu?subject=unsubscribe%20vlsi-nastava
-----------------------------------------------------------------



-----------------------------------------------------------------
unsubscribe:
minimalist@rti.etf.bg.ac.yu?subject=unsubscribe%20vlsi-nastava
-----------------------------------------------------------------