II DEO ispita (ZA PROFESORA)
Postovani Profesore,
posto su u toku kompletne reforme ovog predmeta,
hteo bih da postavim pitanje vezano za drugi deo ispita.
Svi znamo kakva je bila situacija do sada, pa me zanima
da li ce nesto biti uradjeno povodom toga...
1. Da li moraju da se uce svih dosadasnjih 250 pitanja,
ili se taj broj moze malo redukovati ?
2. Ako vec ostaje tih 250 pitanja, zar nije moguce onda
dozvoliti literaturu pa da se sadasnje stanje "legalizuje".
Obrazlozenje:
Stvarno ne vidim nikakvu svrhu bubacenja "nekih" , a ima ih
dosta, stvari koje smo vec pokazali da umemo da primenimo,
na prvom delu, a sad moramo doslovce da znamo da napisemo
i to nekim recenicama koje samo vi i mi mozemo da protumacimo...
A na stranu neke stavri koje vise nikad necemo ni pomenuti, a
ovde su sluzile da se ilustruju neka zbivanja...
(Naucili smo svi kako redi pojacavac u AB klasi u 100 varijanti,
naucicemo i dodelu memorije promenljivama u FORTRANU ili sl.)
OK Ima stvari koje treba da se znaju i koje nam zaista ukazuju
kako to konkretno u praksi ima svrhu i korsti se. Medjutim, i to je
sve tolliko informativno obimno, da se na kraju svede samo na
informaciju gde cu da pronadjem resenje mog problema:
to spada u tu i tu oblast, video sam tamo i tamo i sl.
Zbog toga podrzavam predlog da se literatura dozvoli na ispitu,
pa ko je procitao dva puta sve, nece mu biti problem da nadje odgovor
na pitanje, a i sutra kad mu zatreba, znace gde da trazi odgovor.
Napominjem da je studentima koji polazu ovaj ispit, u vecini slucajeva,
ovo ili poslednji ili jedan od poslednjih, a glavni problem lezao je
iskljucivo
u ovom delu ispita.
Da zakljucim:
Ovo sam poslao na listu, a ne licno jer ocekujem podrsku i misljenje
ostalih kolega i koleginica, koji trebaju da polazu ovaj ispit.
I verujem da je svima stalo do vaseg odgovora.
Primetio sam takodje da u poslednje vreme
forsirate konkretnija pitanja na ispitu, da se zaista trudite da
ispravite neke krive drine u nasim studijama,
sto se vidi u predstojecim reformama, i da ste razuman covek.
Nisam od onih koji zele da izbegnu ucenje, nisam nikad prepisivao na
ispitima, i nisam se bavio predvidjanjima sta je bilo i sta ce doci na
ispitu ...
Zbog toga od Vas ocekujem konkretan odgvor, jer zaista ne zelim da
nagadjam i predvidjam sta da ucim a sta da zanemarim.
Na stranu sto nije ni malo prijatno,
kad vam se kolege podruguju jer ne umete da prepisete na ispitu !!!
Ako kazete da treba, onda treba i tu se prica zavrsava.
Izinjavam se, ako sa vam oduzeo malo vremena,
Unapred hvala na odgovoru
POZDRAV
Todorovic Milos 312 / 98
- Follow-Ups:
- Re: II DEO ispita (ZA PROFESORA)
- From: Dragan Bojic <bojic@etf.bg.ac.yu>
- Re: II DEO ispita (ZA PROFESORA)
- References:
- Domaci zadatak za stariju generaciju
- From: Dragan Bojic <bojic@etf.bg.ac.yu>
- Domaci zadatak za stariju generaciju
Previous by date: Jflex
Next by date: Re: II DEO ispita (ZA PROFESORA)
Previous by thread: Domaci zadatak za stariju generaciju Next by thread: Re: II DEO ispita (ZA PROFESORA)
Previous by thread: Domaci zadatak za stariju generaciju Next by thread: Re: II DEO ispita (ZA PROFESORA)