Re: Jedno pitanjce
Cini mi se da je pitanje bilo vezano za domaci zadatak iz RI5OOS,
a ne za zadatak iz RI5RG.
U tom zadatku je poenta da se napravi jezgro za simulaciju igre,
a graficki prikaz koriscenjem Java2D mogucnosti je samo jedna opcija.
U svakom slucaju, jezgro ne treba da zna nista o prikazu.
U tom smislu, problem sudara treba resiti "vlastitim snagama",
ne oslanjajuci se na metode koje nudi Java2D,
jer je to problem koji mora resiti jezgro za simulaciju.
Naravno, ako se kandidat odluci za graficku prezentaciju 2D igre,
sto je lepo, tada u grafickom prikazu moze koristiti sve blagodeti Java2D.
Pozdrav, I.Tartalja
At 07:05 AM 01.02.2004 -0800, you wrote:
a ne za zadatak iz RI5RG.
U tom zadatku je poenta da se napravi jezgro za simulaciju igre,
a graficki prikaz koriscenjem Java2D mogucnosti je samo jedna opcija.
U svakom slucaju, jezgro ne treba da zna nista o prikazu.
U tom smislu, problem sudara treba resiti "vlastitim snagama",
ne oslanjajuci se na metode koje nudi Java2D,
jer je to problem koji mora resiti jezgro za simulaciju.
Naravno, ako se kandidat odluci za graficku prezentaciju 2D igre,
sto je lepo, tada u grafickom prikazu moze koristiti sve blagodeti Java2D.
Pozdrav, I.Tartalja
At 07:05 AM 01.02.2004 -0800, you wrote:
koristi klasu Elipse2D.Double izvedenu iz Elipse2D
koja sadrzi metod intersects. Inace, sa javom2D vrlo
retko
ces imati potrebe da sam pises algoritme za
geometrijske odnose
boolean intersects(double x, double y, double w,
double h)
Tests if the interior of this Ellipse2D
intersects
the interior of a specified rectangular
area.
--- Igor <manicetf@tesla.rcub.bg.ac.yu> wrote:
> Imam (u 2D ravni) jedan krug definisan sa (x,y,r),
> tj.
> centar i poluprecnik, i pravougaonik definisan sa
> (x,y,w,h),
> tj. donje levo teme, sirina i visina.
> Krug se krece pravolinijski, pa mu se koordinate
> menjaju.
> Zanima me kako da (posle svake promene koordinata)
> najefikasnije detektujem sudar (tj. dodir kruga i
> pravougaonika)?
>
> Da li postoji neki gotov Java metod, ili moram sam
> da ga
> napisem, i da li u tom slucaju znate najbrzi nacin
> za
> proveru dodira duzi (ne prave, nego duzi) i kruga?
> Olaksavajuca okolnost je da su sve duzi paralelne x
> i y osama...
>
> Pozdrav,
> Igor
>
>
-----------------------------------------------------------------
> Informacije vezane za predmet Racunarska grafika:
> http://titan.etf.bg.ac.yu/~zdusan/grafika
>
-----------------------------------------------------------------
> unsubscribe:
>
>
minimalist@titan.etf.bg.ac.yu?subject=unsubscribe%20ri5rg
>
-----------------------------------------------------------------
>
__________________________________
Do you Yahoo!?
Yahoo! SiteBuilder - Free web site building tool. Try it!
http://webhosting.yahoo.com/ps/sb/
-----------------------------------------------------------------
Informacije vezane za predmet Racunarska grafika:
http://titan.etf.bg.ac.yu/~zdusan/grafika
-----------------------------------------------------------------
unsubscribe:
minimalist@titan.etf.bg.ac.yu?subject=unsubscribe%20ri5rg
-----------------------------------------------------------------
- References:
- Jedno pitanjce
- From: "Igor" <manicetf@tesla.rcub.bg.ac.yu>
- Re: Jedno pitanjce
- From: Mihailo Vasiljevic <mihailo_v@yahoo.com>
- Jedno pitanjce
Previous by date: Re: Jedno pitanjce
Next by date: RE: Pitanja u vezi OpenGL domaceg
Previous by thread: Re: Jedno pitanjce Next by thread: Re: Jedno pitanjce
Previous by thread: Re: Jedno pitanjce Next by thread: Re: Jedno pitanjce