«« ( Date ) »» // «« ( Thread ) »» // ri5rg - 2004

RE: Pitanja u vezi OpenGL domaceg

by Dusan Zecevic
ponedeljak, 02. februar 2004 - 12:40.

1. I sama rotacija je sasvim OK.

2. Obavezne su samo one stavke koje se "moraju" implementirati, i ako se
one kompletno realizuju, zadatak ce biti ocenjen sa maksimalnim brojem
bodova. Opcione tacke su vise predvidjene za prosirenja
(projekat/semestralni), ali mozete realizovati neku od njih (koja ne
zahteva puno vremena) za domaci, kako bi posluzila kao neka vrsta
dzokera, recimo, ako neka od obaveznih tacaka nije kompletno
realizovana, itd...

Jeste, to je normalno, registrovanje timerFunc povlaci samo jedan poziv
te funkcije. Zato se za animaciju u samoj timerFunc ponovo registruje
ista funkcija (neka vrsta "odlozene rekurzije").

Pozdrav, Dusan

-----Original Message-----
From: Milan Potocnik [mailto:potocnik@eunet.yu]
Sent: Saturday, January 31, 2004 6:47 PM
To: ri5rg@titan.etf.bg.ac.yu
Subject: [ri5rg] Pitanja u vezi OpenGL domaceg


1. Kod rotacije u smeru ose kretanja (z-ose) da li treba uraditi samo
rotaciju (kao u igrici Elite) ili treba da se krece kao avion, tj. da
zajedno sa rotacijom skrece u levo ili desno (ovo ne znam bas kako bi
uradio)?

2. U postavci zadatka su napisane stavke za koje je receno
da se mogu implementirati. Jel' to znaci da ne moraju i koje
su posledice ako se ne implementiraju?

I par pitanja za glut:
glutTimerFunc(50, timerFunc, 1);

Ova funkcija pozove samo jednom funkciju timerFunc. Da li je to normalno

(onda treba svaki put u timerFunc ponovo registrovati glutTimerFunc)?

Takodje, kada su pritisnuta dva tastera na tastaturi, glut vidi samo
jedan,

pa se na primer, ne moze uraditi i spustanje i skretanje ulevo. Postoji
li neki

nacin da se ovo sredi?