Re: II DEO ispita (ZA PROFESORA)
U potpunosti podrzavam stav profesora Bojica da drugi deo za one koji zele da polazu po starom treba da ostane kao i do sada. Ko zeli promene ima ih od ove skolske godine, pa neka radi domace, polaze parcijalno itd. Jedino mi nije jasno zasto i nacin odbrane domacih nije isti kao i do sada. Zasto se i dalje na pismenom delu ne predaju domaci koje je Bob zna ko napisao (a svi znamo da to najcesce NIJE bio student koji ga je predao), vec je uvedena usmena odbrana dva dana pred ispit? Zasto ne bismo bili dosledni do kraja, pa da lepo do junskog ispitnog roka zadrzimo potpuno istu formu ispita kao sto je bila do sada? Sa svim njenim manama i vrlinama.
Pozdrav
----- Original Message -----
From: "Dragan Bojic" <bojic@etf.bg.ac.yu>
To: <ri4pp@titan.etf.bg.ac.yu>
Sent: Friday, November 05, 2004 6:33 PM
Subject: Re: [ri4pp] II DEO ispita (ZA PROFESORA)
> Skup pitanja ostaje isti za studente starije generacije. Do sada je vrlo
> malo studenata imalo problema sa II delom. Ispit se prolazi i sa
> polovicnim uspehom na II delu.
> Ako je fakultet tezak i obiman, tako je cesto i na poslu. Kome je to
> previse, postoji izlaz (diploma) sa 1/2 ispita, postoje i druge, lakse,
> skole.
>
> DB
>
>
> On Fri, 5 Nov 2004, Milos Todorovic wrote:
>
> >
> > Postovani Profesore,
> > posto su u toku kompletne reforme ovog predmeta,
> > hteo bih da postavim pitanje vezano za drugi deo ispita.
> > Svi znamo kakva je bila situacija do sada, pa me zanima
> > da li ce nesto biti uradjeno povodom toga...
> >
> > 1. Da li moraju da se uce svih dosadasnjih 250 pitanja,
> > ili se taj broj moze malo redukovati ?
> >
> > 2. Ako vec ostaje tih 250 pitanja, zar nije moguce onda
> > dozvoliti literaturu pa da se sadasnje stanje "legalizuje".
> >
> > Obrazlozenje:
> > Stvarno ne vidim nikakvu svrhu bubacenja "nekih" , a ima ih
> > dosta, stvari koje smo vec pokazali da umemo da primenimo,
> > na prvom delu, a sad moramo doslovce da znamo da napisemo
> > i to nekim recenicama koje samo vi i mi mozemo da protumacimo...
> > A na stranu neke stavri koje vise nikad necemo ni pomenuti, a
> > ovde su sluzile da se ilustruju neka zbivanja...
> >
> > (Naucili smo svi kako redi pojacavac u AB klasi u 100 varijanti,
> > naucicemo i dodelu memorije promenljivama u FORTRANU ili sl.)
> >
> > OK Ima stvari koje treba da se znaju i koje nam zaista ukazuju
> > kako to konkretno u praksi ima svrhu i korsti se. Medjutim, i to je
> > sve tolliko informativno obimno, da se na kraju svede samo na
> > informaciju gde cu da pronadjem resenje mog problema:
> > to spada u tu i tu oblast, video sam tamo i tamo i sl.
> > Zbog toga podrzavam predlog da se literatura dozvoli na ispitu,
> > pa ko je procitao dva puta sve, nece mu biti problem da nadje odgovor
> > na pitanje, a i sutra kad mu zatreba, znace gde da trazi odgovor.
> >
> > Napominjem da je studentima koji polazu ovaj ispit, u vecini slucajeva,
> > ovo ili poslednji ili jedan od poslednjih, a glavni problem lezao je
> > iskljucivo
> > u ovom delu ispita.
> >
> > Da zakljucim:
> > Ovo sam poslao na listu, a ne licno jer ocekujem podrsku i misljenje
> > ostalih kolega i koleginica, koji trebaju da polazu ovaj ispit.
> > I verujem da je svima stalo do vaseg odgovora.
> >
> > Primetio sam takodje da u poslednje vreme
> > forsirate konkretnija pitanja na ispitu, da se zaista trudite da
> > ispravite neke krive drine u nasim studijama,
> > sto se vidi u predstojecim reformama, i da ste razuman covek.
> >
> > Nisam od onih koji zele da izbegnu ucenje, nisam nikad prepisivao na
> > ispitima, i nisam se bavio predvidjanjima sta je bilo i sta ce doci na
> > ispitu ...
> > Zbog toga od Vas ocekujem konkretan odgvor, jer zaista ne zelim da
> > nagadjam i predvidjam sta da ucim a sta da zanemarim.
> > Na stranu sto nije ni malo prijatno,
> > kad vam se kolege podruguju jer ne umete da prepisete na ispitu !!!
> >
> > Ako kazete da treba, onda treba i tu se prica zavrsava.
> >
> > Izinjavam se, ako sa vam oduzeo malo vremena,
> > Unapred hvala na odgovoru
> >
> > POZDRAV
> >
> > Todorovic Milos 312 / 98
> >
> > -----------------------------------------------------------------
> > unsubscribe:
> > minimalist@titan.etf.bg.ac.yu?subject=unsubscribe%20ri4pp
> > -----------------------------------------------------------------
> >
> >
>
> -----------------------------------------------------------------
> unsubscribe:
> minimalist@titan.etf.bg.ac.yu?subject=unsubscribe%20ri4pp
> -----------------------------------------------------------------
>
>
Pozdrav
----- Original Message -----
From: "Dragan Bojic" <bojic@etf.bg.ac.yu>
To: <ri4pp@titan.etf.bg.ac.yu>
Sent: Friday, November 05, 2004 6:33 PM
Subject: Re: [ri4pp] II DEO ispita (ZA PROFESORA)
> Skup pitanja ostaje isti za studente starije generacije. Do sada je vrlo
> malo studenata imalo problema sa II delom. Ispit se prolazi i sa
> polovicnim uspehom na II delu.
> Ako je fakultet tezak i obiman, tako je cesto i na poslu. Kome je to
> previse, postoji izlaz (diploma) sa 1/2 ispita, postoje i druge, lakse,
> skole.
>
> DB
>
>
> On Fri, 5 Nov 2004, Milos Todorovic wrote:
>
> >
> > Postovani Profesore,
> > posto su u toku kompletne reforme ovog predmeta,
> > hteo bih da postavim pitanje vezano za drugi deo ispita.
> > Svi znamo kakva je bila situacija do sada, pa me zanima
> > da li ce nesto biti uradjeno povodom toga...
> >
> > 1. Da li moraju da se uce svih dosadasnjih 250 pitanja,
> > ili se taj broj moze malo redukovati ?
> >
> > 2. Ako vec ostaje tih 250 pitanja, zar nije moguce onda
> > dozvoliti literaturu pa da se sadasnje stanje "legalizuje".
> >
> > Obrazlozenje:
> > Stvarno ne vidim nikakvu svrhu bubacenja "nekih" , a ima ih
> > dosta, stvari koje smo vec pokazali da umemo da primenimo,
> > na prvom delu, a sad moramo doslovce da znamo da napisemo
> > i to nekim recenicama koje samo vi i mi mozemo da protumacimo...
> > A na stranu neke stavri koje vise nikad necemo ni pomenuti, a
> > ovde su sluzile da se ilustruju neka zbivanja...
> >
> > (Naucili smo svi kako redi pojacavac u AB klasi u 100 varijanti,
> > naucicemo i dodelu memorije promenljivama u FORTRANU ili sl.)
> >
> > OK Ima stvari koje treba da se znaju i koje nam zaista ukazuju
> > kako to konkretno u praksi ima svrhu i korsti se. Medjutim, i to je
> > sve tolliko informativno obimno, da se na kraju svede samo na
> > informaciju gde cu da pronadjem resenje mog problema:
> > to spada u tu i tu oblast, video sam tamo i tamo i sl.
> > Zbog toga podrzavam predlog da se literatura dozvoli na ispitu,
> > pa ko je procitao dva puta sve, nece mu biti problem da nadje odgovor
> > na pitanje, a i sutra kad mu zatreba, znace gde da trazi odgovor.
> >
> > Napominjem da je studentima koji polazu ovaj ispit, u vecini slucajeva,
> > ovo ili poslednji ili jedan od poslednjih, a glavni problem lezao je
> > iskljucivo
> > u ovom delu ispita.
> >
> > Da zakljucim:
> > Ovo sam poslao na listu, a ne licno jer ocekujem podrsku i misljenje
> > ostalih kolega i koleginica, koji trebaju da polazu ovaj ispit.
> > I verujem da je svima stalo do vaseg odgovora.
> >
> > Primetio sam takodje da u poslednje vreme
> > forsirate konkretnija pitanja na ispitu, da se zaista trudite da
> > ispravite neke krive drine u nasim studijama,
> > sto se vidi u predstojecim reformama, i da ste razuman covek.
> >
> > Nisam od onih koji zele da izbegnu ucenje, nisam nikad prepisivao na
> > ispitima, i nisam se bavio predvidjanjima sta je bilo i sta ce doci na
> > ispitu ...
> > Zbog toga od Vas ocekujem konkretan odgvor, jer zaista ne zelim da
> > nagadjam i predvidjam sta da ucim a sta da zanemarim.
> > Na stranu sto nije ni malo prijatno,
> > kad vam se kolege podruguju jer ne umete da prepisete na ispitu !!!
> >
> > Ako kazete da treba, onda treba i tu se prica zavrsava.
> >
> > Izinjavam se, ako sa vam oduzeo malo vremena,
> > Unapred hvala na odgovoru
> >
> > POZDRAV
> >
> > Todorovic Milos 312 / 98
> >
> > -----------------------------------------------------------------
> > unsubscribe:
> > minimalist@titan.etf.bg.ac.yu?subject=unsubscribe%20ri4pp
> > -----------------------------------------------------------------
> >
> >
>
> -----------------------------------------------------------------
> unsubscribe:
> minimalist@titan.etf.bg.ac.yu?subject=unsubscribe%20ri4pp
> -----------------------------------------------------------------
>
>
- Follow-Ups:
- Re: II DEO ispita (ZA PROFESORA)
- From: Dragan Bojic <bojic@etf.bg.ac.yu>
- Re: II DEO ispita (ZA PROFESORA)
- References:
- Domaci zadatak za stariju generaciju
- From: Dragan Bojic <bojic@etf.bg.ac.yu>
- II DEO ispita (ZA PROFESORA)
- From: "Milos Todorovic" <tokili@EUnet.yu>
- Re: II DEO ispita (ZA PROFESORA)
- From: Dragan Bojic <bojic@etf.bg.ac.yu>
- Domaci zadatak za stariju generaciju
Previous by date: Re: II DEO ispita (ZA PROFESORA)
Next by date: Re: II DEO ispita (ZA PROFESORA)
Previous by thread: Re: II DEO ispita (ZA PROFESORA) Next by thread: Re: II DEO ispita (ZA PROFESORA)
Previous by thread: Re: II DEO ispita (ZA PROFESORA) Next by thread: Re: II DEO ispita (ZA PROFESORA)